П`ятниця, 10.05.2024, 15:56
Вітаю Вас Гість | RSS

ВЕЛЕТЕНСЬКА ЗОШ І-ІІІ ступенів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 26
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2020 » Серпень » 31 » ТИМЧАСОВИЙ ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
11:48
ТИМЧАСОВИЙ ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

ЗАТВЕРДЖЕНО

на  педагогічній раді

Протокол № 10

Від   14.08.2020 р.

 

ТИМЧАСОВИЙ ПОРЯДОК  ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ  У ВЕЛЕТЕНСЬКІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ І-ІІІ СТ

БІЛОЗЕРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ   ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ В ПЕРІОД КАРАНТИНУ

В ЗВЯЗКУ  З ПОШИРЕННЯМ КОРОНОВІРУСНОЇ ХВОРОБИ  ( COVID -19)   (зелена зона, жовта зона)

                Режим роботи закладу п¢ятиденний, заняття проводяться в одну зміну, тривалість уроків у 1-х класах – 35 хвилин, у 2-4 класах – 40 хв, 5-11 класах – 45 хв, тривалість перерв – 10 хв та 2 великі  перерви  по  20 хв.

І. Загальні рекомендації  щодо організації безпечного навчального процесу

1. З метою уникнення скупчення учасників освітнього процесу відкрити додаткові виходи (на кожному крилі будівлі) .

2 Нанести розмітку на підлозі для полегшення організації двостороннього руху коридорами.

3 Кожен клас закріплений за певним  навчальни кабінетом ( всі навчальні заняття проводяться в цьому кабінеті).

4 Переглянути організацію робочих місць учнів з забезпеченням фізичної дистанції між ними не менше 1 метра.

5 Надавати перевагу заняттям на свіжому повітрі.

6 Питний режим учасників освітнього процесу – з використанням індивідуального або одноразового посуду.

7 Відтермінувати масові заходи, збори в закритих приміщеннях. За необхід-ності, можлива організація заходів на вулиці, з дотриманням фізичної дистанції.

                       ІІ.    Організація безпеки харчування

1Харчування здійснюється за спеціальним графіком:

-1-3 кл – 09.10 -09.25 (сніданок за батьківські кошти)

- 4-11 кл  – 10.10 – 10.30 (за бюджетні кошти)

- 1-3 кл -  11.15-11.35  (за бюджетні кошти)

2. Розмістити столи з відстаню між ними 1,5 м і розміщення за столом не більше 4 осіб.

3. Усі працівники харчоблоку повинні бути забезпечені засобами індивідуального захисту.

4. Учням використовувати тільки рідке мило і паперові рушники (заборонити користування тканевими рушниками)

5. З працівниками харчоблоку провести навчання щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації.

ІІІ. Вхідний скринінг та  правила поведінки  персоналу

1 Увесь персонал закладу проходить термометрію перед початком робочого дня.  Дані заносяться до журналу термометрії персоналу для контролю виконання термометрії.

2 Відповідальна особа (медична сестра або черговий вчитель) оглядають персонал закладу перед початком роботи на наявність симптомів гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість  голосу, почервоніння очей).

3 У разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла або з вищевказаними симптомами, такий співробітник не допускається до роботи з рекомендаціями звернутись за медичною допомогою до сімейного лікаря. Про такий випадок повідомляється директору та робиться відмітка в Журналі Термометрії про  недопущення до роботи.

4 При появі підвищеної температури тіла (вище 37,1ºС)   або респіраторних симптомів вдома працівник закладу повідомляє свого безпосереднього керівника та не виходить на роботу, одночасно звертаючись за медичною допомогою.

5 Слід обмежити близькі контакти між персоналом. За можливості максимально використовувати засоби зв’язку (інтернет, телефон) для вирішення питань, що не  потребують особистої присутності.

ІV. Вхідний скринінг учнів  на наявність ознак  інфекційного захворювання

1 Зустріч дітей зранку здійснюється медичною сестрою та черговим  вчителем на вулиці.

2  Медична сестра проводить вимір температури тіла та візуальний огляд дитини на наявність інших симптомів інфекційного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей), запитує про самопочуття у дитини та/або у дорослого, який її супроводжує.

3 Вимір температури тіла проводиться безконтактним термометром на ділянці зап’ястка або бокових частин шиї (враховуючи інструкцію до вико-ристання термометра).

4 Якщо у дитини визначено температуру тіла вище 37,2oС або наявні інші симптоми респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей) дитина до занять не допускається.

Якщо дитина прийшла у супроводі дорослого, вона відправляється додому з рекомендацією звернутись до сімейного лікаря.

Якщо дитина прийшла сама, то на дитину одягається медична маска, викли-кається медична сестра, що проводить дитину до кімнати ізоляції. По телефону викликаються батьки дитини та за необхідності - швидка медична допомога.

5 Дані дитини, в якої виявлені респіраторні симптоми або підвищена темпе-ратура тіла, записуються та передаються медичній сестрі закладу для ведення обліку таких дітей.

6 Після того, як дитина з підвищеною температурою тіла або респіраторними симптомами була відсторонена від навчального процесу, до навчального закладу вона може повернутись лише після одужання та отримання довідки від сімейного лікаря про те, що вона здорова та  може бути допущена до відвідування навчального закладу.

                                                          VI. Гігієна  рук у  закладі

1 Основним заходом гігієни рук в умовах навчального закладу є миття з милом.

2 Використання антисептику доцільне лише в тому випадку, коли немає доступу до води та мила.

3  Миття рук з милом необхідне у таких випадках:

перед початком робочої зміни та після прогулянки

перед прийомом, приготуванням та роздачою їжі

після відвідування туалету

коли руки явно забруднені.

4 Тертя рук з милом повинно тривати не менше 30-40 секунд.

5 Кожен рукомийник для миття рук має бути обладнаний рідким милом в дозаторі та одноразовими рушниками.

6 Дозатор для мила треба мити та дезінфікувати перед  кожним наповненням новою порцією, якщо місткість для мила багаторазова.

VIII. Безпека повітря закритих приміщень

  1. Найкращим методом дотримання безпеки повітря закритих приміщень є провітрювання приміщень.

2 Провітрювання приміщень здійснювати протягом 10 хв кожної перерви..

 

X. Організація підвезення учнів

  1. Медична сестра здійснює щоденний контроль за станом здоров'я та температурний скринінг  водія та супроводжуючого вихователя.
  2. Вхід до салону автобуса при наявності засобів індивідуального захисту.
  3. Перевезення пасажирів здійснювати у межах кількості місць для сидіння.
  4. В кінці робочої зміни проводяться дезінфекційні заходи у салоні шкільного автобуса.
Переглядів: 313 | Додав: Сергеевич | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Серпень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31