Що таке булінг? Запобігання та протидія булінгу
Якщо дитині необхідна психологічна допомога - зверніться на Національну дитячу "гарячу лінію"
для дітей та батьків з питань захисту прав дітей за номером 116-111.
У школі ви можете отримати консультацію практичного психолога згідно графіка роботи.
Степаненко Юлія Олександрівна
Дата народження: 28.01.1992.
Освіта: вища.
ВУЗ: закінчила ХДУ у 2014 році за напрямом підготовки “ Соціальна психологія. Здобула кваліфікаційний рівень “ Практичний психолог. Психолог по роботі з персоналом”.
Місце роботи: Велетенська ЗОШ I-III ступенів.
Посада: практичний психолог.
Педагогічний стаж: 2 роки.
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст.
Тема самоосвіти:
Забезпечення оптимальних соціально — психологічних умов для розвитку особистості в загальноосвітньому просторі
Мета:
сприяння психологічному здоров’ю, освітнім інтересам та розкриттю індивідуальності особистості, яка соціалізується, а також корекція різного роду труднощів у її розвитку.
Завдання:
- Допомогти учням розібратися у своїх індивідуальних особливостях.
- Допомогти усвідомити важливість дбайливого ставлення до свого здоров'я.
- Сформувати культуру поведінки.
- Створити цілісне уявлення про особисту відповідальність людини за антигромадські діяння, передбачені кримінальним правом.
- Розвинути негативне ставлення до правопорушень як чиннику, підриваючому матеріальний і психологічний добробут громадянина.
6. Попередити про небезпечність, властивих підліткового віку необдуманих дій, які можуть призвести до вчинення. злочину.
Елементи тренінyгового заняття для учнів самоврядування
«Пізнай себе».
Мета: Формування і розвиток настановлення на самопізнання і саморозвиток, створення позитивного психологічного клімату, формування навичок самоаналізу та самоконтролю, позитивного ставлення до себе і до інших, усвідомлення себе.
Завдання:
- Створювати оптимальний соціально-психологічний мікроклімат у колективі з метою сприяння духовному і творчому саморозкриттю учасників;
- Допомагати дітям усвідомлювати і розуміти свої позитивні та негативні риси;
- Сприяти розвитку навичок самоаналізу та самоконтролю;
- Формувати позитивне ставлення до себе, адекватну самооцінку;
- Відпрацювання навичок співпраці, толерантного ставлення до інших.
Вправа «Який я? Мої плюси та мінуси».
а) Вправа «Промінчик сонця».
Мета: усвідомлення своїх позитивних рис характеру. Дітям пропонується на зображеннях сонечка написати на його промінчиках 5 позитивних рис.
Обговорення:
— Чи важко було визначити риси характеру? Чому?
- Ведучий говорить: «Хваліть себе. Критика руйнує внутрішній дух, а похвала зміцнює його».