Неділя, 28.04.2024, 07:50
Вітаю Вас Гість | RSS

ВЕЛЕТЕНСЬКА ЗОШ І-ІІІ ступенів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 26
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сторінка психолога

Що таке булінг? Запобігання та протидія булінгу

Якщо дитині необхідна  психологічна допомога - зверніться на Національну дитячу "гарячу лінію"

для дітей та батьків з питань захисту прав дітей за номером 116-111.

У школі ви можете отримати консультацію практичного психолога згідно графіка роботи.

 

Степаненко Юлія Олександрівна

 Дата народження: 28.01.1992.

Освіта: вища.

ВУЗ: закінчила ХДУ у 2014 році за напрямом підготовки “ Соціальна психологія. Здобула кваліфікаційний рівень “ Практичний психолог. Психолог по роботі з персоналом”.

Місце роботи: Велетенська ЗОШ I-III ступенів.

Посада: практичний психолог.

Педагогічний стаж: 2 роки.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст.

Тема самоосвіти:

Забезпечення оптимальних соціально — психологічних умов для розвитку особистості в загальноосвітньому просторі

Мета:

сприяння психологічному здоров’ю, освітнім інтересам та розкриттю індивідуальності особистості, яка соціалізується, а також корекція різного роду труднощів у її розвитку.

Завдання:

  1. Допомогти учням розібратися у своїх індивідуальних   особливостях.
  2. Допомогти усвідомити важливість дбайливого ставлення до свого здоров'я.
  3. Сформувати культуру поведінки.
  4. Створити цілісне уявлення про особисту відповідальність людини за антигромадські діяння, передбачені кримінальним правом.
  5. Розвинути негативне ставлення до правопорушень як чиннику, підриваючому матеріальний і психологічний добробут громадянина.

6.     Попередити про небезпечність, властивих підліткового віку необдуманих дій, які можуть призвести до вчинення. злочину. 

 Елементи тренінyгового заняття для учнів самоврядування

 «Пізнай себе».

Мета: Формування і розвиток настановлення на самопізнання і саморозвиток, створення позитивного психологічного клімату, формування навичок самоаналізу та самоконтролю, позитивного ставлення до себе і до інших, усвідомлення себе.

Завдання:

  • Створювати оптимальний соціально-психологічний мікроклімат у колективі з метою сприяння духовному і творчому саморозкриттю учасників;
  • Допомагати дітям усвідомлювати і розуміти свої позитивні та негативні риси;
  • Сприяти розвитку навичок самоаналізу та самоконтролю;
  • Формувати позитивне ставлення до себе, адекватну самооцінку;
  • Відпрацювання навичок співпраці, толерантного ставлення до інших.

Вправа «Який я? Мої плюси та мінуси».

а) Вправа «Промінчик сонця».

 Мета: усвідомлення своїх позитивних рис характеру. Дітям пропонується на зображеннях сонечка написати на його промінчиках 5 позитивних рис.

 

 

 Обговорення:                  

 — Чи важко було визначити риси характеру?  Чому?

  • Ведучий говорить: «Хваліть себе. Критика руйнує внутрішній дух, а похвала зміцнює його».
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930